Het is zover! - Reisverslag uit Gerwen, Nederland van Myrte Schrurs - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Gerwen, Nederland van Myrte Schrurs - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: myrteschrurs

Blijf op de hoogte en volg Myrte

16 Mei 2012 | Nederland, Gerwen

Mijn avontuur gaat beginnen! Om 19.05 vlieg ik vanaf Brussel via Madrid naar Buenos Aires. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Ik ga proberen om regelmatig een update te plaatsen, zodat ook het thuisfront op de hoogte kan blijven van mijn reis.

Mijn reis ziet er als volgt uit:
5 weken Spaanse les in Buenos Aires
3 weken rondreizen door Argentinië
3 weken rondreizen met Job door Noord-Chili en Bolivia
3 weken rondreizen met ons pap, mam en Esther door Zuid-Peru
5 weken vrijwilligerswerk op een kleuterschool in Cusco

Op 9 oktober zal ik weer landen in Brussel en zal mijn avontuur voorbij zijn.

Lieve allemaal tot over 5 maanden!

Liefs,
Myrte

  • 16 Mei 2012 - 15:06

    Franke Verhoeven:

    Ik heb mijn e-mailadres ingevuld. Ik ga je volgen.
    Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke reis van en dat bedoel ik dan in de positieve zin...

    Groetjes en een hele goede reis.

  • 16 Mei 2012 - 15:32

    Brigitte :

    Heel veel plezier myrt, geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhalen. Liefs Brigitte

  • 16 Mei 2012 - 17:38

    Jack Peek:

    Hee Myrte,
    Toch eindelijk begonnen met je reis, goede reis en kijk uit voor de .....haha

    groeten Ome Jack en Tante Annet.

  • 17 Mei 2012 - 12:51

    Hilde:

    Lieve Myrt,
    Het is dan eindelijk echt begonnen. Ontzettend stoer zeg! En wat zul je een hoop mooie dingen meemaken. Heel veel plezier daar en geniet ervan!
    Liefs Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gerwen

Myrte

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 6851

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 09 Oktober 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: